zaglebie-lubin.net


Internetowe Forum Kibiców Zagłębia Lubin - to już 10 lat z Wami!
Teraz jest 2017 lis Pn 20, 14:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4327 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 289  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: TRANSFERY... część 2
PostNapisane: 2009 lip Pt 17, 09:26 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2004 kwi Wt 13, 20:16
Posty: 4809
Lokalizacja: Lubin
z racji tego ze poprzedni temat:
TRANSFERY... czesc 1
poczatek -> http://www.zaglebie-lubin.pl/forum/viewtopic.php?f=1&t=1523&start=0
koniec -> http://www.zaglebie-lubin.pl/forum/viewtopic.php?f=1&t=1523&start=4485
osiagnal juz wielkosc 300 stron, zostal zablokowany a jego kontynuacja ma miejsce tutaj

Zapraszam ponownie do dyskusji

_________________
Milczenie jest złotem...
Obrazek
Zagłębie Lubin. To jest naprawdę ważne.
link ->zwrot kasy z giving assistant ->opis


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TRANSFERY... czesc 2
PostNapisane: 2009 lip Pt 17, 10:12 
Offline

Dołączył(a): 2009 cze Śr 10, 15:47
Posty: 28
Lokalizacja: Zielona Góra/Wiedeń
Skoro PZPN już jedną Łódź utopił to może by tak kilku dobrych chłopaków z Widzewa ściągnąć?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TRANSFERY... czesc 2
PostNapisane: 2009 lip Pt 17, 10:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009 sty N 04, 17:28
Posty: 153
mamrot napisał(a):
Skoro PZPN już jedną Łódź utopił to może by tak kilku dobrych chłopaków z Widzewa ściągnąć?

Widzew ma bogatego sponsora (Cacek) i cos mi sie wydaje ze nie bedzie sprzedawal pilkarzy za niskie kwoty a jak wiadomo my pieniedzy na transfery nie mamy :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TRANSFERY... czesc 2
PostNapisane: 2009 lip Pt 17, 10:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2005 cze Pn 27, 13:55
Posty: 4354
Lokalizacja: Lubin
Dajcie sobie już spokój z tym Robakiem,przeciętniak taki sam jak Żbikowski z Jastrzębia czy inny Cichos,gdyby grał w takim Jastrzębiu z 5 bramek by strzelił,ja natomiast chciałbym się dowiedzieć a także chciałbym przeczytać oficjalne stanowisko klubu w sprawie Brazylijczyka Arthuro bo nic nie wiadomo co jak i dlaczego właśnie tak.

_________________
"Jedno serce,jeden klub...ZAGŁĘBIE LUBIN..."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TRANSFERY... czesc 2
PostNapisane: 2009 lip Pt 17, 12:12 
Offline

Dołączył(a): 2009 lip Pn 06, 19:46
Posty: 72
Arthuro nie chce dla Nas grać, Tunani został odesłany do domu...
Ciekawe czy są już gotowe jakieś alternatywy na pozycje, na jakie mieli zostać oni ściągnięci. Myślę, że już nie ma czasu na testowanie zawodników takich jak Tunani czy Bosnjak - trzeba ściągnąć kogoś znanego, kto na pewno będzie wzmocnieniem składu. Kolejna pomyłka albo - o zgrozo - nezakontraktowanie nikogo innego - mogą być fatalne w skutkach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TRANSFERY... czesc 2
PostNapisane: 2009 lip Pt 17, 13:12 
Offline

Dołączył(a): 2005 paź Pt 07, 16:33
Posty: 251
Lokalizacja: Lubin
A jeszcze nie wiadomo co z Cracovia jak tez poleca to moze Bartosz Slusarski ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TRANSFERY... czesc 2
PostNapisane: 2009 lip Pt 17, 13:21 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2004 lip So 24, 12:30
Posty: 2093
Lokalizacja: LUBIN
gryps napisał(a):
A jeszcze nie wiadomo co z Cracovia jak tez poleca to moze Bartosz Slusarski ?

O! I nad tym nazwiskiem bym się poważnie zastanowił. Dobry gracz. Przydałby się napewno. Kwestia kasy:
a) ile trzeba byłoby za niego dać
b) ile chciałby zarabiać
Pewnie i jedno i drugie do tanich opcji się nie będzie zaliczało.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TRANSFERY... czesc 2
PostNapisane: 2009 lip Pt 17, 14:56 
Offline

Dołączył(a): 2006 paź Cz 05, 18:56
Posty: 547
scOOtt napisał(a):
gryps napisał(a):
A jeszcze nie wiadomo co z Cracovia jak tez poleca to moze Bartosz Slusarski ?

O! I nad tym nazwiskiem bym się poważnie zastanowił. Dobry gracz. Przydałby się napewno. Kwestia kasy:
a) ile trzeba byłoby za niego dać
b) ile chciałby zarabiać
Pewnie i jedno i drugie do tanich opcji się nie będzie zaliczało.


Normalne drewno ! mamy mlodych , ambitnych chcących coś osiągnac ( sukces ) i dużo tańszych a Jaski wendrowniczki niech spadaja , już zrobił kariere na zachodzie i wrócil !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TRANSFERY... czesc 2
PostNapisane: 2009 lip Pt 17, 15:02 
Offline

Dołączył(a): 2004 kwi Wt 13, 22:20
Posty: 1371
AtoznowuJa - pytanie wiec do Ciebie!

Kogo z zawodnikow na ktorych moglibysmy sobie pozwolic w kwestiach finansowych etc widzialbys jako wzmocnienie naszej jedenastki?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TRANSFERY... czesc 2
PostNapisane: 2009 lip Pt 17, 15:07 
Offline

Dołączył(a): 2005 paź Pt 07, 16:33
Posty: 251
Lokalizacja: Lubin
scOOtt napisał(a):
gryps napisał(a):
A jeszcze nie wiadomo co z Cracovia jak tez poleca to moze Bartosz Slusarski ?

O! I nad tym nazwiskiem bym się poważnie zastanowił. Dobry gracz. Przydałby się napewno. Kwestia kasy:
a) ile trzeba byłoby za niego dać
b) ile chciałby zarabiać
Pewnie i jedno i drugie do tanich opcji się nie będzie zaliczało.


Co do kwestii odstępnego to nie wiem ile musielibysmy za niego wylozyc. A co do zarobkow to wydaje mi sie, ze jesli Cracovie jest na niego stac to my tez dalibysmy rade.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TRANSFERY... czesc 2
PostNapisane: 2009 lip Pt 17, 16:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009 sty N 04, 17:28
Posty: 153
gryps napisał(a):
scOOtt napisał(a):
gryps napisał(a):
A jeszcze nie wiadomo co z Cracovia jak tez poleca to moze Bartosz Slusarski ?

O! I nad tym nazwiskiem bym się poważnie zastanowił. Dobry gracz. Przydałby się napewno. Kwestia kasy:
a) ile trzeba byłoby za niego dać
b) ile chciałby zarabiać
Pewnie i jedno i drugie do tanich opcji się nie będzie zaliczało.


Co do kwestii odstępnego to nie wiem ile musielibysmy za niego wylozyc. A co do zarobkow to wydaje mi sie, ze jesli Cracovie jest na niego stac to my tez dalibysmy rade.

Wlascicielem Cracovii jest Filipiak, jeden z najbogatszych ludzi w Polsce i moze mu placic tyle ile mu sie podoba, a u nas sa pewne granice a jesli chodzi o kwote odstepnego to wydaje mi sie ze za mniej niz 1 mln zł nie pojdzie - czyli nas nie stac.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TRANSFERY... czesc 2
PostNapisane: 2009 lip Pt 17, 17:10 
Offline

Dołączył(a): 2006 paź Cz 05, 18:56
Posty: 547
MooN napisał(a):
AtoznowuJa - pytanie wiec do Ciebie!

Kogo z zawodnikow na ktorych moglibysmy sobie pozwolic w kwestiach finansowych etc widzialbys jako wzmocnienie naszej jedenastki?


Od wskazywania przydatnych i konkretnych zawodnikow jest dyr. Jarosz i trener Lesiak to oni opowiadaja za przydatnosc i transfery ! ja tylko wyrazam swoje lużne poglady o zawodnikach których znam i widzialem , jezeli mialbym kogokolwiek polecac na dziś dzien to napewno z naszej ligi i to glównie krajowych , Nowak , Nowacki to sa solidni zawodnicy , znalazło by sie jeszcze ze trzech którzy potrafią nogami krawaty wiazac , ale nie polecałbym takich ktorzy to z saksów wracają zapasieni i szukają ciepłych posadek , czym sie Slusarski wyrożnił w Cracowi ? że spadła ? ile strzelil bramek ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TRANSFERY... czesc 2
PostNapisane: 2009 lip Pt 17, 18:51 
Offline

Dołączył(a): 2009 cze Wt 02, 13:04
Posty: 302
W ramach funduszy transferowych, to mamy co najmniej 350tyś euro za Rui Miguela, które powinniśmy wykorzystać na jakieś wzmocnienia ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TRANSFERY... czesc 2
PostNapisane: 2009 lip N 19, 00:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2006 maja So 13, 20:34
Posty: 169
Lokalizacja: LUBIN
Ślusarskiemu mówimy NIE!!
Lepiej ściągnąć młodego, pragnącego gry. Albo doświadczonego, któremu nie znudzi się gra po pół roku. 350 tysięcy to śmieszne pieniądze jak na dzisiejsze czasy. Mam nadzieje że Pan Jarosz ma alternatywę za Artuhro oraz na środkowego pomocnika. Bo jeżeli Bosnijak był za słaby to chyba mają kogoś lepszego na jego miejsce ?? chyba że się mylę !

_________________
Obrazek
MKS Zagłębie Lubin / Chelsea Football Club


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TRANSFERY... czesc 2
PostNapisane: 2009 lip Pn 20, 08:52 
Offline

Dołączył(a): 2007 mar So 31, 19:49
Posty: 662
Arthuro w Celta Vigo
http://www.transfermarkt.de/de/spieler/ ... rofil.html

a co z naszą alternatywą ? :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4327 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 289  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

W ramach naszej strony wykorzystujemy “ciasteczka” (cookies) w celu zbierania anonimowych statystyk odwiedzających (przy pomocy AdSense) oraz obsługi sesji dla zalogowanych użytkowników i świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dla plików cookies w swojej przeglądarce.